Kontakta stans bästa kundservice

Kundtjänst

Telefon: 08-501 220 10
E-post: kundtjanst@stosn.se
Helgfria vardagar 8.00-22.00
Helgdagar 10.00-18.00

Ekonomi- & fakturafrågor

Telefon: 08-501 220 00
E-post: ekonomi@stosn.se
Telefontid måndag-torsdag 13.00-16.00

Därför vågar vi säga att Stockholms Stadsnät har stans bästa kundtjänst!

01

TILLGÄNGLIGA

Då de stora bredbandsleverantörerna väljer bort personlig kundservice till förmån för webformulär och sök-svar-själv-sidor, gör vi på Stockholms Stadsnät tvärt om och väljer istället att utöka vår tillgänglighet och personliga service. Gissa om det är uppskattat.

02

SNABBA

Redan vid första ringsignalen märks skillnaden. Vi har inga knappval. Du får direkt kontakt med en supertrevlig tekniker, oftast inom två minuter, som förstås kan allt som rör bredbandet och har förmågan att förklara det krångliga på ett magiskt enkelt sätt.

03

GENERÖSA

Kundtjänst har öppet alla dagar, året om. På vardagar till 22 på kvällen, på helgerna till 18.

Ingen annan bredbandsleverantör erbjuder motsvarande personlig service. 

Vad kan vi på kundtjänst hjälpa dig med?

Driftstörningar

Information om störningar eller viktiga meddelanden.

Kontakt

Kontaktuppgifter till oss och för olika tjänster hittar du här.

Teknisk hjälp

Boka hjälp av våra bredbandstekniker.

Telefoni

Här hittar du listor för samtalstaxa på alla våra telefonabonnemang.

w

FAQ – Frågor och svar

Här listas många vanligt förekommande frågor.

Guider

Steg för steg guide för att installera produkter.

Blanketter

Beställningsblankett och autogiro.

Villkor och policys

Villkor för avtal, garantibestämmelser och våra policys.