Driftstörning Odenplan

Just nu har vi en mindre driftstörning i Odenplan.

Felsökning pågår.

Uppdatering: Driftstörning åtgärdad igår strax efter kl. 21.

Problem vid utlandssamtal via Telavox

De bredbandstelefonikunder som har en extern telefonidosa, kallad SIP-box, kan from. 22 dec uppleva problem vid utlandssamtal. Orsaken till detta är att Telavox har satt en spärr för att skydda kunder mot tex hackning. Se lista här med länder som det berör. Upplever du problem med att ringa något utlandsnummer så ska du kontakta vår kundtjänst. Tel: 08-5012 20 10, eller e-post: kundtjanst@stosn.se. Öppet vardagar 8-22. Helger och helgdagar 10-18.

Varning för falska undersökningar

Falska undersökningar om Stockholms Stadsnät på Internet!

Uppdaterad senast den 11 november.
Det cirkulerar regelbundet undersökningsformulär på Internet där namnet Stockholms Stadsnät förekommer. Ofta påstår man att Stockholms Stadsnät jubileum. Om man deltar i en undersökning om oss kan man vinna olika priser. Detta stämmer inte!

Denna undersökning har inget med Stockholms Stadsnät att göra. Vi avråder bestämt från att svara på sådana här undersökningar eftersom man i själva verket binder upp sig på ett abonnemang som inte heller har med Stockholms Stadsnät att göra.

Stockholms Stadsnät skapar aldrig undersökningar på Internet där man kan få gåvor, presentkort eller liknande. Vi kommer aldrig be dig fylla i några personliga uppgifter, be dig om kontonummer, att starta ditt bank-id eller liknande.

Om vi har några tävlingar eller liknande sker detta på vår Facebooksida eller på vår hemsida och vi skickar våra vinster med post.

mvh,
Stockholms Stadsnät