Det här är vår nöjd kund-garanti
Om ni efter driftsättning inte är nöjda med den bredbandshastighet ni får ut via Stockholms Stadsnät (avser trådbunden anslutning) så kan ni begära en prestandamätning. Mätning och åtgärder sker i enlighet med prestandagarantin i avtalet. Vi kommer inte ge oss förrän ni är helt nöjda!
Beträffande hastighet via trådlös uppkoppling (wifi) kan vi däremot inte ge garantier då vi inte har kontroll över andra trådlösa nät eller elektronik som finns i fastigheten. Trådlösa nät är till skillnad från datakablage en gemensam och ändlig resurs som närliggande hushåll delar på, och det kan uppstå belastningsproblem om och när många delar på utrymmet i luften.
Nöjda kunder
Vi garanterar även att göra vårt yttersta för att ni ska vara helt nöjda med övriga delar av vår leverans när det kommer till: tillgänglighet, stabil uppkoppling och snabb kundsupport. Om ni finner grund för missnöje med någon del kommer vi att använda våra resurser för att lösa detta så att alla parter blir nöjda.
Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta oss!