Stockholms Stadsnät har blivit Bredband2

I februari 2024 förvärvades Stockholms Stadsnät av Bredband2, Sveriges tredje största leverantör av bredband via fiber. Som kund behöver du inte göra något, och du kommer inte att märka av någon förändring i din internettjänst.

Under april och maj sker sammanslagningen för fullt och du som kund kommer att få information från Bredband2 om vad som gäller kring kontaktvägar, support, service och betalningsfrågor framöver.

Läs mer om förvärvet och hur det påverkar dig här.

Stockholms Stadsnät har blivit Bredband2

I februari 2024 förvärvades Stockholms Stadsnät av Bredband2, Sveriges tredje största leverantör av bredband via fiber. Som kund behöver du inte göra något, och du kommer inte att märka av någon förändring i din internettjänst.

Under april och maj sker sammanslagningen för fullt och du som kund kommer att få information från Bredband2 om vad som gäller kring kontaktvägar, support, service och betalningsfrågor framöver.

Läs mer om förvärvet och hur det påverkar dig här.

Start 9 Om oss 9 Våra medarbetare 9 Anette Chahin

Anette Chahin

CUSTOMER SUCCESS MANAGER

anette@stosn.se

Anette (Nettan) är Customer Success Manager (CSM) hos Stockholms Stadsnät och ingen kan göra det jobbet bättre, det kan hundratals kunder intyga. Med sitt skånska lugn, humor, tålamod och djupa kunskap om våra tjänster bygger hon trygga relationer med bostadsrättsföreningar och fastighetsägare som ansluter sig till vårt fibernät. Alltid snabb att besvara frågor och förklara klurigheter kring allt som rör avtal och tjänster. Hon är en nyckelperson i marknadsgruppen och också den som kan regelverket kring personuppgiftslagen GDPR och ser till att vi alltid följer det korrekt.