Stockholms Stadsnät har blivit Bredband2

I februari 2024 förvärvades Stockholms Stadsnät av Bredband2, Sveriges tredje största leverantör av bredband via fiber. Som kund behöver du inte göra något, och du kommer inte att märka av någon förändring i din internettjänst.

Under april och maj sker sammanslagningen för fullt och du som kund kommer att få information från Bredband2 om vad som gäller kring kontaktvägar, support, service och betalningsfrågor framöver.

Läs mer om förvärvet och hur det påverkar dig här.

Stockholms Stadsnät har blivit Bredband2

I februari 2024 förvärvades Stockholms Stadsnät av Bredband2, Sveriges tredje största leverantör av bredband via fiber. Som kund behöver du inte göra något, och du kommer inte att märka av någon förändring i din internettjänst.

Under april och maj sker sammanslagningen för fullt och du som kund kommer att få information från Bredband2 om vad som gäller kring kontaktvägar, support, service och betalningsfrågor framöver.

Läs mer om förvärvet och hur det påverkar dig här.

Start 9 Om oss 9 Våra medarbetare 9 Kenneth Hammarlund

Kenneth Hammarlund

KUNDTJÄNSTTEKNIKER

kundtjanst@stosn.se

Har du träffat Kenta? OM du har gjort det, i telefon, via chatten eller på riktigt, så vet du varför vi vill presentera honom här. Kenta ÄR Stockholms Stadsnäts kundservice. På ett kunnigt och pedagogiskt sätt som alla förstår förklarar han klurigheter som hur tjänstedelaren fungerar, hur wifi blir bättre, hur tv och telefon ska kopplas till bredbandet – och alla andra tekniska och praktiska frågor som landar på hans bord. Kenta, Kenneth Hammarlund, har varit med Stockholms Stadsnät från första början och känner vårt fibernät utan och innan. Tusentals kunder har träffat honom vid informationsmöten och hembesök, och ännu fler har han lotsat rätt i bredbandsdjungeln via telefon. En av våra hjältar, absolut!